Twilightträff, 091017

Här kommer bilder från förra träffen.
Tack för bilderna Marie:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hann du inte köpa biljetter till Twilight-New moon-kvällen. Jag har 2st biljetter ute på denna länk: http://www.tradera.com/Twilight-New-moon-kvall-Datum-19-11-UTSALD-FORHANDSVISNING-auktion_101724181 till förmånligt pris! UTSÅLD FÖRHANDSVISNING!

2009-11-04 @ 19:27:55
Postat av: Naomi-san

Aw.. jag har missat för många träffar! :( Jag kommer lätt till nästa nu! :) Mycket med skolan, och sånt där -.-

Men när är nästa? För jag såg på TwilightSweden att en annan tjej hade arangerat en träff den 8:e, fast är det från denna "grupp" då? Eller är det en helt annan? Vill ju helst gå med er "regulars" då, haha :)



Pussar // Naomi! ^_^

2009-11-06 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0