Twilightträff, 090602

Denna gången möttes vi på Condeco och fikade i fem timmar! Vi skulle typ fira att det var då Stephenie Meyer drömde om Twilight och började skriva, men det pratet flöt bara på som vanligt, samtalsämnena tar aldrig slut! Tack allihopa, det var jättekul!
Här kommer mina bilder:



Julia, Tove, Sofie, Mikka.



Mollie, Agnes.



Hilda, Tove.



Nika, Julia, Mikka.



Marie, Anna.

Maries
bilder:



Tove, Sofie, Mikka.



Agnes, Klara.



Julia och Sahar.



Agnes, Klara och jag (Nina, hehe).

Kommentarer
Postat av: Marilia

men ligger inte det på övervåningen i kompassen? vid gina tricot och bikbok typ? för jag och min kompis kom dit klockan 4 och då var ingen där "/

2009-06-04 @ 14:53:33
Postat av: Astrid

Gud va synd att jag inte kunde komma, men jag ska fasiken komma på nästa!



XOXO

2009-06-04 @ 21:58:47
URL: http://solflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0